
Generator digital Kipor IG 6000
Putere nominala:5,5 kva
Sistem pornire: electric
Tip motor: 1 cilindru, 4 timpi, OHV
Fluctuatii in tensiunie si frecventa mai mici de 2%
Tip combustibil: benzina fara plumb
1150006000
Putere nominala:5,5 kva
Sistem pornire: electric
Tip motor: 1 cilindru, 4 timpi, OHV
Fluctuatii in tensiunie si frecventa mai mici de 2%
Tip combustibil: benzina fara plumb
1150006000
Generatorul Kipor IG 6000 are performante superioare si avantaje multiple:
Alternator antrenat direct de motor (nu se mai foloseste volantul), de aceea generatoarele digitale sunt cu pana la 50% mai usoare
Usor manevrabil
Tehnologie si design modern
Consum redus de combustibil, sistem de atenuare a sunetului si tehnologie INVERTER
Asigura curent de calitate
Date tehnice generator curent Kipor IG 6000:
Putere nominala (kVA) | 5,5 |
Putere maxima (kVA) | 6 |
Frecventa nominala (Hz) | 50 |
Tensiune nominala (V) | 230 |
Curent nominal (A) | 23.9 |
Turatie nominala (rpm) | 3600 |
Iesire curent continuu | 12V-8,3 A |
Numar faze | monofazat |
Protectie suprasarcina | da |
Tip structura | silent |
Capacitate rezervor combustibil (I) | 22 |
Consum combustibil (g/kWh) | 500 |
Model motor | KG 390 GETI |
Autonomie (ore, la putere nominala) | 6 |
Nivel zgomot (min-max) dB(A)/7m | 65-75 |
Greutate (kg) | 96.5 |
Dimensiuni (L x l x h) (mm) | 802 x 495 x 624 |
Sistem pornire | electric |
Tip combustibil | benzina fara plumb |
Tip ulei | SAE 10W30, 15W-40 |
Tip motor | 1 cilindru, 4 timpi, racire cu aer, OHV |
Alezaj x cursa (mm) | 88 x 64 |
Capacitate cilindrica (ml) | 389 |
Rata de compresie | 8,5:1 |
Tip bujie | WR7 DC |
Putere maxima kW/(r/min) | 7,7/3600 |
Sistem de aprindere | T. C. I. |
Consum minim (g/kWh) | 374 |
Tehnologia INVERTER asigura fluctuatii in tensiunie si frecventa mai mici de 2% - poate fi alimentat orice echipament electric.
Fata de calitatea tensiunii furnizate, silentiozitate si eficienta, generatoarele Kipor ofera protectie la suprasarcina si la nivel scazut de ulei.
Nivelul de zgomot este redus cu 10-15 dB fata de generatoarele traditionale.
Sistemul automat de accelerare regleaza turatia motorului in functie de puterea necesara, reducand astfel consumul de combustibil cu 20% pana la 40%.